jag vill helt enkelt bara vinna

Det går egentligen mot alla mina principer. Men jag vill så förgjordat gärna ha pumpsen. Därför skriver jag en mening om Marias blogg här. Hmm... har inte läst så mycket ur den. (det får du göra själv) Ögnade igenom inlägget om att man kunde vinna ett par rosa skor. Och jag gillar rosa. Väldigt mycket. I alla fall just nu. (funderar ju till och med att köpa en rosa mixer för att matcha den med min hårfön!) Verkar vara en helt ok blogg om handlar om mode och andra glittrande saker. Bra, om man bortser från ett par grammatiska fel. Note: det heter er och inte eran. Vår och inte våran etcetera. KLART.

Vinner jag trots att jag inte lovordat Marias blogg from the top of my lungs, är det ett mirakel. Finns det dessutom inga kommentarer under inlägget min bristande layout och totala avsaknaden av fonter, är det ännu större. Men hey, miracles do happen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback