Ahhh... blir galen,

.. och knäpp och allt sådant inom den kategorin.  Internet har inte fungerat på jobbet den senaste veckan. Det innebär att jag inte har kunnat blogga, kolla jobbmailen eller uppdatera hemsidan. Man inser nu hur beroende man är av internet för precis allt! Ja, inte bara att kolla facebook, lokaltrafiken utan även träningsschema och hitta.se.

Nog om det.

Mer om det här:image130
Vi åkte i väg och storhandlade här om dagen. Och när man är på uppdrag att fylla hyllorna, då tömmer man affärens. (måste tillägga att allt på bordet faktiskt inte är mitt... Eas står för makaronerna, korven och övrigt som inte riktigt är min stil.)

Ett står fast: det är dyrt att vara storätare.












Kommentarer
Postat av: Elin

det som inte är din stil...som ärtorna kanske?
Bor Eas kvar i huset?? Trodde att han hade flyttat... Kram på dig söt

Postat av: ruth

Haha, ja precis! Du minns att ärtor och jag inte riktigt spelar i samma liga.
Eas har varit i spanien det senaste halvåret, men nu är han tillbaka igen!

2008-01-19 @ 08:56:33
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback