träning vs semlor

Åhhh... Är sur för att jobbet drar över tiden och jag missar gymmet i kväll. Arrrrrrhg Jag vill träna! Vill kämpa och svettas och känna hur musklerna få jobba och sätta all min kropp i rörelse. Vill, vill, vill! I stället sitter jag och småstudsar på min stol och har ett par gigantiska lurar för öronen. Tekniken strular (typ som alltid) och gör redigeringen betydligt knepigare än normalt.
Varför tränar du inte senare då, om det nu är så viktigt?
Suck. Nä. Det går inte. Ska på semelfest hos en kompis i kväll. Det kommer bli jätteskoj att träffa alla kompisar så här mitt i veckan. Ja du vet, bara ha det trevligt i goda vänners lag.

Men jag vill också träna.
Och träffa kompisarna.
Dilemma värre än svårt.

Och det mest ironiska är att jag inte ens tycker om semlor. Rackans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback