nåt på gång

Jag är alldeles hög på adrenalin, kaffe och hembakat bröd! En del av upprymdheten beror på PT-timmen med Johanna imorse. Det gick bra. Inte kalas men nästintill. Är trött i både kropp och sinne och trots att jag gav allt jag hade, räckte det inte till toppnoteringar. (Men hon var uppmuntrande i alla fall.) Vi har kört armhävningar ett par tre veckor. Jag ska ge mig den på att klara av så många som möjligt! I dag blev det 35. Rekordet ligger på 41. Johanna tyckte (om jag får ego-boosta mig själv) att jag hade superbra teknik! Och det är alltid nice att höra, speciellt när jag blir småsur över att inte klara så många som jag vill.

En annan del av sockerdricksbubblandet är att jag har en frilansgrej på gång. En grandios sådan! Mer än så kan jag inte säga för tillfället. Men jag lovar att flertalet av er, my darlins, kommer bli rejält impade. (wohoooo)

Ska dra i mig lite vatten för att kompensera det myckna kaffedrickandet. Och sen är det jobb för hela slanten tills kvällningen drabbar oss.

Kommentarer
Postat av: Jane

Egoboost behöver vi alla med jämna mellanrum, hejja dig och bra jobbat!!! :D

Postat av: Malin

Vad kul! Är grymt impad av dig och allt du tar dig för ska du veta! Grattis och riktigt välförtjänt!
Kramar

2008-02-28 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback