mitt livs uppgift

Jag har fått den oerhört ansvarstyngda uppgiften att göra systers bröllopshäften. (Nu är det väl ändå officiellt, darlin? Inbjudningskorten är nästan ute!)
Några ideer florerar men har långt ifrån bestämt något. Med det menas att jag behöver ER! Alla tips är av värde, som det brukar stå i bostadsannonser. Vilka saker måste man ha med, vad är absolut no-no och hur gör man det så snyggt och coolt som möjligt? Jag är ute efter unikitet och något som speglar syster och framtida svågern. Rackans vad svårt! Roligt, utmanande och underbart trixande. Men fortfarande. Min ära står på spel!


Kommentarer
Postat av: Elin

ojojoj!! Galet =) när gifter de sig?

Du måste iaf få med hennes stora intresse för väskor! ;)

Postat av: Evasleva

Vad roligt.
du kan ju kolla min adnra blogg evasleva.blogg.se och se om du hittar några tips :)

2008-03-02 @ 12:39:36
URL: http://www.letarbalans.blogspot.com
Postat av: ruth

elin: När de gifter sig, det får du reda på i inbjudan! Ah, klart att hennes väskberoende ska med! (tack)

Evasleva: Det ska jag göra, tack så mycket!!!

2008-03-03 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback