bra start!

Jag vaknade till värsta bästa sången imorse. Just nu kan jag för mitt liv inte komma på vilken det är, men bra var den! Och det satte prägling på resten av morgonen. Gjorde det sista av lunchlådan i muntert nynnande, åt frukost, sminkade och packade väskan ackompanjerat med ett glatt leende. Läste DN söndag (ett par dagar för sent) och fick inte bara god läsning utan även ett par idéer. Ibland kan man verkligen förena nytta med nöje!

Jag vet inte så noga varför jag är så nöjd med tillvaron idag. Men det pirrar förväntansfullt i magtrakten, nåt är på gång!  Nu har jag precis druckit kaffe och ska sätta igång med en intervjumaraton. Har inte mindre än tre telefonare på raken. Om jag ska bli klar till lunch får jag sätta fart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback