laddad för loppet

Nu börjar jag bli lite smått nervös. Starten till midnattsloppet går om tre timmar! Jag önskar att jag var i mer form, lättare och bättre stuns i benen. Jag hoppas att de beter sig som folk ikväll! För att få lite bättre utgångsläge har jag laddat med alvedon, voltaren och zon-gel. Ja, ja. Hur det än går ska det bli jätteroligt. Läste att det kommer vara 100.000 i publiken! Woho, fatta vilket adrenalinpåslag det kommer att bli!!
För att ni ska känna igen mig bland alla andra 20.000 löpare har jag klistrat mitt namn på ryggen. Och läser man det baklänges står det tur... Ett tecken kanske? Haha. Lycka till alla ni som också ska springa! (och är ni inte i springartagen får ni hejja!)



Kommentarer
Postat av: Ingela

lycka till supertjejen!!

Postat av: ruth

ingela: från en supertjej till en annan; tack!!!

2008-08-17 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback