söta små bär

Som ni säkert minns, skrev jag att Malin och Marcus fått tvillingar för ett par veckor sedan. Jag frågade Malin om ett par bilder och hon mailade några stycken. Visst är hon landets fräschaste tvillingmamma
Pojkarna heter  Emil och Anton och är lika som bär. Vem som är vem vet jag faktiskt inte. Tror inte någon kan avgöra det på rak arm! De är enäggstvillingar med allt vad det innebär. Men en sak vet jag; de är vansinnigt söta!
Grattis igen! De kommer betyda oerhört mycket för varandra i framtiden.

image180image181













Kommentarer
Postat av: Elin

ååhhh, så söööta =)

Postat av: Malin

Tack gumman, vilket gulligt inlägg :-) och tack elin här ovanför också, det värmer alltid i mammahjärtat när nån tycker att ens ögonstenar är söta!
Kram kram

2008-04-02 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback