defekta funktioner?

Jag tror bestämt att mitt undermedvetna vill att kroppen ska få sova. Hur kommer det sig annars att jag ställde klockan en timma för sent? Lagom tills jag slog upp mina ljusblå började uppvärmingen i cykelsalen. Bannade mig själv en stund. (Ännu en prick i sats bokningssystem. En till så får jag inte förboka pass på tre hela veckor!)Bestämde mig för att se saken från den ljusa sidan: Ut på en joggingtur i strålande sol! Blev en riktig vårutstyrsel där jag bytte ut överdragsjackan mot en tröja. (Och kubakepsen, så klart!)
Jag börjar undra om jogg.se´s mätgrejs verkligen fungerar som den ska. Enligt kartan är min runda 7.9 km. Imorse klockade jag den på 36.42 minuter. Så himla fort tycker jag ändå inte att jag springer! Nåja, får dubbelkolla eller skaffa en sån där cool pulsklocka med femtioelva funktioner som
Jane har.
Nu: kaffe med näsan mot solen!

Jag har upptäkt en defekt med mig själv! Jag är parantesmissbrukare. Använder paranteser till höger och vänster, hela tiden! Dom är ju så himla fina och fiffiga bara. Parantes-avgiftningskliniken i Falun har fått sin första patient.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Ja!! Länka på! Nu kör vi bruden!

Postat av: Elin

o jag är smileymissbrukare!! =)

2008-04-27 @ 15:19:51
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: ruth

lissan:ok, nu kör vi hårt och skoningslöst!

elin; japp, det är du! Ska jag kolla efter om behandlingshemmet tar emot även dig?

2008-04-28 @ 16:11:23
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback