tur som en tok

Vad blir det om man läser mitt namn baklänges? Just det, (h)tur! Å det tänkte jag ha nu. En tjej som bloggar under namnet turbotrollet lottar ut en goodiebag till de som länkar till hennes blogg. Kändisar brukar få sådana när de kommer på premiärer, fester eller modevisningar. Där kan det bland annat finnas plattänger, make up. parfumer, väskor, halsdukar, spa-vistelser. Det kom någon regel förra året att väskorna inte får vara för dyrbara. I vissa fall gick värdet i dem upp till fem hundra tusen dollar! Nu är de inte lika lyxiga, men likväl åtrovärda! (Har jag nämnt något om mina planer att bli Hollywoodkändis när tiden lider?)

Jag berättar vad som är i bagen när jag vunnit goddiebagen!

Som sagt, Nu tar jag helg!

Kommentarer
Postat av: Feliccia

Tihi, ja VEM vill inte bli hollywooddiva?
Rolig blogg!
Ha en bra dag, KRAM!

Postat av: jjohannaah

Ja hoppas du får mycket tur då :D vilken rolig filur du verkar vara!! =D

2007-09-28 @ 17:33:26
URL: http://jjohannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback