dagens outfit

På hur väldigt många bloggar finns rubriker som "Dagens outfit" och "Vad jag har på mig idag". De knäpper helt enkelt en bild på sig själva i spegeln och lägger upp. Det gör att läsarna kommer en närmare och man får en fin personlig kontakt. Klart att jag också vill att ni ska se mig mer som en levande person! (Nej, det är ingen fastkedja dvärgsilkes apa som knattrar på tangenterna. Även om man skulle kunna tro det ibland!)  Men kameran ligger någonstans på mitt rum. Tror jag såg den i fåtöjen senast. Och även om jag hittade den, tror jag att USB-kabeln ligger hos allra käraste bror i Göteborg. Visserligen går det även att fota med mobilen. Fast då kommer den där lilla, lilla men ytterst viktiga biten in. Ja, den som spelar störst roll; tekniken. Att ta själva bilden är lätt som en plätt. Men att få in den i datorn är inte lika enkelt. Det där med Blue tooth fungerar inte alls och USB-tjaffset är lika illa det. Men misströsta icke!  Igår kväll fick jag smak på det här med paint. Så när jag satt här tänkte jag; "Varför ritar jag inte hur jag ser ut i dag?"

Vad säger ni? Vill ni ha dagens klädsel som återkommade inslag hos r.u.t.h? (Hur skulle jag kunna veta det. Tell me!)

Varsågod, my darlings. Dagens outfit!!!

image76


Kommentarer
Postat av: Milla

haha nice outfit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback