chokladfrosseri

Innan någon påpekar det. Såg att jag stavade fel på aujourd´hui... ska stavas som jag gjorde nyss!

Blev lite varmare på gymmet igår! Gick igenom det nya träningsprogramet jag fick från rådgivningen i tisdags. På Sats får man nämlingen tre gratis rådgivningar varje år.  Frågade om det allra mesta och fick som svar ett roligt och varierande program. Testade mig fram med vikterna och lyckades tillsist att få bra stuns på det hela! kände mig som pucko-ruth på turné när jag glömde fodralet till Ipoden hemma. Du vet den där som man spänner fast på armen. Nynnade halvtyst för mig själv istället.

Träffade därefter Cicci, min vän, på Söder. Hon tyckte jag såg chick ut! Awww,,, snällt av henne. (Eftersom jag fortfarande inte vet hur man blåtandar in bilder från mobilen i datorn, så kan du inte se hur jag såg ut. )  Vi traskade till Chokladfabriken, den på Reinsternsgatan. Har aldrig varit där innan. Däremot har jag spanat in och undrat när de egentligen har öppet. Det hade de nu. En magisk värld översållad av choklad öppnade sig. Cicci guidade mig genom sorterna och vad man inte får missa. utbytte tankar och åsikter tils personalen kastade ut oss... Haha. Vi blev inte inlåsta i allafall. (som när jag blev inlåst på MCdonken i Bromma. Har jag berättat om det?) Genom söders gator och medborgarplatsen och Fatbursparken till Södra station. Märkligt det känns att namedroppa Stockholmsplatser så här. Om jag hade vetat det när jag tog studenten! Livet är bra märkligt...
Vinkade hej då medan tågen susade förbi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback