borde stannat kvar i sängen

I dag är jag klantig. Först brände jag sönder munnen sönder och samman. Det blir så när tomat blir alldeles för hett och kokande. (känsliga läsare varnas) Skinnslamsor hänger i serpentinlånga remsor. Andas för jag för djupt kittlar de magmunnen.

För en stund sedan välte jag en kopp ljummet vatten över tangentbordet. Trots att jag torkade med handduk och vände allt upp och ner, blev det nog fuktskadat. Det går inte skriva en vanlig trea eller sexa. Se; 34, 67. Det funkar ju inte att ha det så här. Tur att jag inte är revisor och behöver siffrorna mer än normalt. Men det blir svårare att logga in på Sats bokningar. Jag har både trea och sexa i numret. Får lösa det här på något smart sätt. (Byter mitt tangentbord mot någon annans... kan fungera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback