dagens hiss och diss

Höja och sänka uppåt och neråt. Älska och hata, risa och rosa, smeka och piska. Hissa och dissaaaaa.....

Jajamensan, mon ami/e! Nu är det dags för dagens hissning och dissning. Jag börjar med...

Dissa: Det här fenometet med nagelfilar. Jag förstår mig inte på det! För det första är det fruktansvärt ohygieniskt att gå omkring med en nagelfil i väskan. (döda celler som formligen skvalpar omkring) För att inte tala om rysningarna som sprider sig överallt i kroppen när filningen börjar. Gnisslar, förflyttar halva nageln åt det håll man filar och sprider vita pulverrester över jeansen.


Hissa: Starbucks termoskopp. Åh, ordet  "termoskopp" är fruktansvärt fult. Det hjälps inte, kan inte utlämna en sådan underbar tingest! Finns inget som ens kan liknas vid muggen. Så bra är den! Jag häller i te-vattnet på morgonen och det har utmärkt temperatur även en timma senare! Inget kallt te här längre!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja visst är det äckligt med nagelfilar! Folk sitter och gör det hela tiden :P ush.

Jag som inte ens brukar bry mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback