åh hej!

"Latmasken dödar fler än fågelinfluenasan" Med de orden packar jag träningsväskan och letar fram SL- kortet. Spinning på Hötorget klockan 17.00! Efteråt ska jag på bio med kollegan J. Vi ska se Wall-e, en film som han har pratat om hur länge som helst.

Åh, upp ur soffan nu. (rackans vad svårt det är att ta sig upp efter att ha sovit en liten stund) Det är sagt att man ska välja sina strider. Nu tar jag upp ärtröret med bedövningspilen som får latmasken att sövas en bra stund framöver. Fram med pigg energi och träningsvilja!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Latmask??? sen när tillhör du den kategorin?? ;) vet du att jag läste i metro i morse om en kille som opererat in silikon i armarna, för att få snygga biceps.... hahaha, DÄR kan man ju prata om latmask, som försöker få snygga muskler på det sättet. Vad säger träningsfreaket i dig om det måntro?

Ha en bra dag! Kram!

2008-09-30 @ 09:53:51
Postat av: ruth

hannah: Ah, du anar inte hur nära jag är att skippa träningen ibland. (Men så tänker jag efter och kommer på bättre tankar.) Ah, sånt fusk att få biccar och magrutor med hjälp av silikon. Det är rejäla minuspoäng i slit- och- kämpa- ligan! kram!

2008-09-30 @ 14:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback