man kan köpa sig lycklig!


Nike dansbyxa.

Solomon löpartights

Soc funktionsjacka

Solomon funktionströja

Jag har en ny mobil. En Nokia 6220 och jag skäms nästan; har varit Ericsson trogen sedan starten i mitt mobilberoende. Det känns avigt med min nya älskling. SMS skrivs inte alls lika lätt och ledigt som innan, jag fick klura en hel kvart innan jag kom på hur alarmet skulle ställas in. Knapplåset får jag av men ingen aning hur man knäpper på. Hoppas snart komma underfund med hur jag aktiverar leveransrapporten och hur jag sänker volymen på ringsignalen.
Men den är fin och har väldigt mycket roligt. Jag surfar busenkelt, loggar in på fejjan och läser de senaste nyheterna lätt som en plätt. Får jag trist kan jag kolla på tv, öppna ett dokument och fylla med text , roa mig med att hitta rätt via GPSen eller ladda över all musik jag har på 8 gigs- minnet. Ja, eller varför inte blogga (när jag nu kommer på hur man gör det!)

Jag fick telefonen gratis (nåt att jag har varit en bra kund under flera år) och blev så glad att jag tog en sväng in på Stadium. Det var inte gratis... haha. Märkligt att man kommer på just där att "jag blir aldrig lycklig om jag inte får det här!" Just så kände jag när löpartightsen från Salomon hoppade fram och tvingade mig att prova dem. Detsamma med löpartröjan från samma märke, funktionsjackan från Soc och överdragsbrallorna från Nike... Om jag blev lyckligare? Inte nödvändigtvis överdrivet mer än förut. Men jag kommer definetivt leka löpre mycket mer trovärdigare nu!

Kommentarer
Postat av: Johan

De som säger att det inte sitter i kläderna har fel :)

2008-10-10 @ 15:26:59
Postat av: Jane

Såklart att man kan! :D



Och jag blir avis på motilen!! :D

Postat av: Sofy

GRYYYMT! jag vill se på lördag! Kram!

2008-10-10 @ 16:16:02
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: Carro

"Jag kommer aldrig mer blir lycklig om jag inte..." Ha, ha, den va ny. Farligt att få inspiration till sådana nya tankebanor L.

Så kul att shoppa träningskläder!!! Ur-snygga juuu :D

2008-10-10 @ 16:27:37
URL: http://carroho.blogspot.com
Postat av: Malin

snyggt :) härligt att allt verkar leva livet med dig. trevlig helg, saknar dig..

kram

2008-10-10 @ 17:07:55
Postat av: ruth

johan:Haha, visst är det så! Kläderna gör kvinnan!



Jane:du får spana in den nästa gång vi cs!

2008-10-10 @ 17:39:37
Postat av: ruth

Carro: Inte värt att avstå från plagget, tänk om man blir olycklig för hela livet!



Malin: Livet leker, ibland mer hårdhänt och ibland lite mer mildare. Saknar dig med vännen, när åker vi iväg en vecka bara du å jag?

2008-10-12 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback