hårt men roligt

Jag överlevde gårkvällens träning! Det var hårt, svettigt, slitigt och otroligt jobbigt- precis som det ska vara! Peters PT- cirkel bestod av tio stationer. Vi jobbade en minut på varje med 20 sekunders vila. Efter första varvet traskade vi runt salen med två minuters gåvila, därefter satsade vi för fullt igen.

Nu när jag har pulsklocka tänkte jag visa lite mer tekniskt hur träningen blev. Funderade hit och dit och beslutade mig för att inte uppfinna hjulet en gång till. Inte när bästa
Jane har en sådan bra tabell på sin sida! (och nu skäms jag inte det minsta att jag kopierar rakt av...)
Ok, är ni redo?

Tidpunkt: Kl 18.30
Sällskap: Gick i par med samma tjej som jag kört med de senaste gångerna.
Tid: 62 min PT- cirkel.
Maxpuls: 184 slag/min
Snittpuls: 157 slag/min
Total Energiförbrukning: 529kcal
Träningseffekt: 4,6 av 5.0

Hmmm... Det här ska bli spännande att utvärdera om ett par månader! Nu ska jag bara komma på hur jag får till footpoden och hur jag laddar över all data till datorn... En djupdykning i instruktionsboken kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback