ah, äntligen hemma

Det är inte bara SL som har problem med växelfel (fråga mig inte vad det är, har ingen aning!) utan även SJ. Tåget från Uppsala tuffade in på Stockholm central med sengångarfart-  en kvart försenad. (Tur att jag inte hade bokat något pass på gymmet!)  Satt ombord och velade mellan de olika anläggningarna. Jag tycker det är lika svårt varje gång att välja vart jag ska gå. Speciellt som idag när jag skulle köra styrketräning och kunde bege mig till stort sett vilket ställe som helst. Jag upplyste kollegan J att det brukar vara alldeles för mycket folk på Zenit, Stadshagen ligger på tok för långt bort och jag hittar inte sakerna på Södra station och så vidare. För att göra en kort historia ännu kortare; J tyckte att jag skulle ta det center som jag oftast väljer. Alltså blev det Regeringsgatan i vanlig ordning…

Inledde med fem snabba kilometer på löpbandet och körde därefter igenom ben och biceps. Det ett jobbigt pass och jag fick kämpa en hel del på slutet. Känns därför väldigt skönt att vara hemma igen. Sitter bekvämt tillbakalutad i soffan, har just ätit en skiva av (mitt hembakade bröd), lite fil och (min supergoda egenhändigt gjorda) musli samt ett ägg. Egentligen borde jag ha druckit ett stort glas vatten eller te. I stället föll valet på Pepsi Max, vet att det inte är den bästa återhämtningen men absolut den godaste!
Om en liten stund börjar Toppform på SVT och jag ska hälla upp lite mer Pepsi Max. Det verkar som om det kommer bli en toppenkväll!

Bjuder på en bild från kyrkan igår! Björnen Bernhard är Söndagsskolans maskot och det blir alltid stor jubel när han dyker upp på scenen! Onödig info att jag verkligen gillar det!

Kommentarer
Postat av: Jane

Det går bra med vilan förstår jag.... ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback