värk i antågande

Rackans, sån träningsvärk jag har! Kände att det började någon gång vid sju-snåret och nu är det stelbent gång som gäller. Haha, vill knappt vara med imorgon när det är dags att vältra ur sängen! Vore kanske en smart plan att placera täcken, kuddar och andra mjuka saker bredvid sängen. Ja, utifall jag måste rulla ur bingen! Körde bland annat benböj i smithmaskin tidigare i dag. Och det, my darlins, det är en övning som vet vart den tar!
Istället för 25-årsfest på Undici blev det hemmakväll. Men jag är inte den som klagar. är fortfarande trött efter helgens eskapader och laddar stort inför imorgon istället.  Matlådor ska  göras, rummet ska städas och  bröllopshäfte ska skissas. Och på kvällen vänrar värsta våffel-moffar-buffén! Första laggarna på flera år. Ser fram emot det!
Sov gott och dröm blåa drömmar!

Kommentarer
Postat av: funrun

haha, gissa vem som vet precis hur det känns efter att ha slaktat muskelfibrerna i smithmaskinen! =)
Det tog TRE dagar för mig att kunna gå normalt. Helt sjukt!

Postat av: ruth

funrun: Den är effektiv, minst sagt... Trodde inte det kunde göra så förbenat ont utav en enda benövning. Jeeesus vad ont det gör. (fast på ett bra sätt)

2008-03-29 @ 17:21:21
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback