magont

Rackans, det har inte gått att blogga på ett par dagar. (Dålig stil, blogg.se!)  Well, hoppas att det här inlägget går in.
Skulle bara berätta att jag ligger lågt ett par dagar. Har mått lite sisådär ett par veckor nu och det eskalerade under helgen. inser att jag måste ta det lugnt ett par dagar. Egentligen vill jag inget hellre än att ta mig till gymmet och köra ett rejält pass. Men kroppen protesterar med panikartad dubbelvikt magvärk, djävulskt illamående plus diverse följdsymptom. Ingen bra grund att bygga på överhuvudtaget. Speciellt inte när jag ätit praktiskt taget nada sedan i torsdags. Det är inget att ta efter, my darlins. Orkar bokstavligt talat bara att ligga i soffan med tjockt täcke, (fryser som en isglass) zappa mellan kanalerna (inget som helst bra på tv) och läsa fynden från bokrean. (äntligen får jag tid!) Längtar tills jag kan börja äta ordenligt igen, känna krafterna komma tillbaka och belöna mig själv med sats.

Det hjälper knappast att deppa ihop! Nu ska jag läsa några bloggar för att inspirera mig själv. På något sätt känns det som en tröst att läsa om era träningsäventyr när jag inte kan själv. Men först måste jag avboka morgonpasset med
Terese.  Attans, jag som så gärna ville cykla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kopiera på du! Och krya på dig!

Postat av: Jane

Jag har också blivit tvungen att avboka morgonens pass, pga ett möte.. :P

Så till dagens moralpredikan: Kanske bättre att lyssna på kroppen lite tidigare...? ;)

Hoppas hur som helst att du piggar på dig snart sötis, inte bra att må sådär!! :(

Kram på dig!

2008-03-24 @ 20:34:18
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Elin

stackare.... du får krya på dig, tänker på dig :) Kram!

2008-03-24 @ 20:34:49
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Terese

Du är välkommen när du mår bra igen. Se först till att du blir bra :-)

2008-03-25 @ 08:28:47
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: ruth

anna: Man bugar och tackar!

jane: Är väldigt bra på att ignorera kroppens signaler. Men har avbokat dagens träningar och det är ett framsteg :) Hoppas att ditt möte gick fint!

Elin: Tack för tanken! kram tillbaka

Terese: Försöker bli bra så fort som det bara går! Nästa tisdag har du mig i salen igen! :)

2008-03-25 @ 10:37:22
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback