kuta eller inte kuta?

Jag är i valet och kvalet. Tränade med snygga Jane imorse (efter avtal via Facebook. Det ni, annan komunikation än bloggen, inte illa va?) och hon pratade om Premiärmilen. Rackans, jag är himla sugen på att springa igen! Men frågan är hur bra formen är när jag knappt känt på löparstegen sedan jag gjorde illa benet. Det vore bra underligt om jag inte kom runt rundan, men tiden tangerar knappast rekord. Och eftersom jag står mig själv närmast, blir jag inte nöjd om jag åtminstone inte ens befinner mig i närheten av PB. Men att rusa på som en vettvilling är å andra sidan kusin till idioti. Ja, med tanke på att skenbenet fortfarande skiftar i blått och är svullet samt saknar ytlig känsel. Men... vill så otroligt gärna!!!! Attans att anmälningstiden går ut idag. I alla fall om man inte vill casha ut det dubbla beloppet. (Är faktiskt från småland och måste reflektera mitt urspung med jämna mellanrum!) Ska jag ut och testa om ben och muskler och konditionen håller för ett lopp? Ahhh... svårt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmmm, tror nog att du säkert skulle kunna testa att springa. Men då ska du också kunna avbryta om det inte käönns bra, och DET undrar jag om du pallar... ;-) själv förösker mina kolleger på neuron få med m ig på vårruset 5/5, hur låter det...? ska nog fixa det.
Kram på dig vännen!

2008-03-27 @ 13:35:09
Postat av: Malin

Hmmm, tror nog att du säkert skulle kunna testa att springa. Men då ska du också kunna avbryta om det inte käönns bra, och DET undrar jag om du pallar... ;-) själv förösker mina kolleger på neuron få med m ig på vårruset 5/5, hur låter det...? ska nog fixa det.
Kram på dig vännen!

2008-03-27 @ 13:35:25
Postat av: Malin

Hmmm, tror nog att du säkert skulle kunna testa att springa. Men då ska du också kunna avbryta om det inte käönns bra, och DET undrar jag om du pallar... ;-) själv förösker mina kolleger på neuron få med m ig på vårruset 5/5, hur låter det...? ska nog fixa det.
Kram på dig vännen!

2008-03-27 @ 13:35:36
Postat av: Fredrik

Jag tycker du ska låta sunda förnuftet avgöra. :)

Postat av: Jane

Du skulle kunna vara hare åt mig?! ;) Du springer ju så rackarns fort i vanliga fall, men om du vill kan du som sagt få vara min PH - Personliga Hare - som ser till att jag håller uppe tempot?! Det lär ju bli gåtempo för dig isf nästan... ;)

(PS. Jag siktar på att komma under 55 min. Målet under 2008 är att komma under 50 min.)

2008-03-27 @ 15:17:06
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Jane

Det fina i kråksången med att vara PH åt mig på tävlingen är att du inte FÅR springa så rackarns fort, utan se till att ha mig med, hängandes i svansen på dig.. ;)

Se, jag har lösningen till de flesta problemen?!! ;)

2008-03-27 @ 15:21:59
URL: http://felicitass.blogspot.com
Postat av: ruth

malin: Hmm.. e nog alldeles för envis för att vilja bryta loppet. Då får jag dessutom ingen medalj! :O Bra initiativ med vårruset, go for it!

fredrik: sunt förnuft i att lyssna på kroppen?

jane: Haha, låter kanoners. Du är ju full av vishet! Ska fundera en sväng till å fråga min PT imorrn.

2008-03-27 @ 15:45:58
URL: http://ruth.blogg.se
Postat av: Anna

Jag skulle nog vila inför kommande lopp!

2008-03-27 @ 16:04:18
URL: http://fitnezz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback