happy, happy day

Oh, vilken underbar morgon! Det lixom bubblar inombords och jag småler stort sett hela tiden. Träningen med Johanna gick jättebra igår! Det verkar som att vilodagarna förra veckan gjorde susen. Från att ha kört CorePuls, Box, BodyCombat, löpning och spinning som konditionsträning, blev bara spinningen kvar. Bestämde mig för att ligga kvar på samma energiintag för att testa vad som skulle hända. Målade upp värsta scenariot med noll kondtion, böljande valkar och allmänt illamående. Men det resulterade inte i någon som helst viktuppgång. Till min förvåning är jag även piggare och starkare! Ser man på!
Dessutom fick jag sålt inte mindre än tre hudvårdspaket igår! Som sagt, det är en riktigt, riktigt bra morgon! Nu blir det kaffe i fulla muggar!

Nämnde jag att jag tar er alla i famn?

Kommentarer
Postat av: Jane

Men vad HÄRLIGT!! :D
Och i morgon hittar du mig på Zenit i vanlig ordning. :) Jag vet inte om jag ska våga mig på löpbandet igen, eller om jag ska köra styrka... Får se hur det känns i mina fördömda ben. ;)

Postat av: Anna

Skönt med varierad träning, det är mitt mål den här veckan =)!

2008-03-12 @ 11:25:29
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Marit

Ha en kanonbra dag !!

2008-03-12 @ 12:37:48
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Elin

Gött att du haft en bra dag! =) Men ingen viktuppgång? trodde att ett av dina mål var att gå upp?

Tycker om dig. Kraam

2008-03-12 @ 17:17:34
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: Susanne

Åh får man en kram... *L* inte fel när man kliver in här...

2008-03-12 @ 18:13:10
URL: http://zuzibuz.blogg.se
Postat av: ruth

jane: Det såg kanonbra ut i morse! Jeeeesus vilka muskler som utvecklas!!

Anna: Underbart, varierad träning- det gillar jag med :)

Marit: Ja, du får oxå ha en konbra dag!

Elin: Viktuppgång är planerad, men inte under veckorna jag inte kan konditionsträna.

Susanne:Jag bjussar på kramar när som, det är bara å fråga :)

2008-03-13 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback