töntiga ruth

Ahhh.. jag är värsta mesen! Hade tänkt att springa en kortare runda idag. Men när jag spanade ut slog regnet i backen och jag ångrade mig. Är det något jag inte gillar, så är det att bli blöt inpå bara skinnet... Packade väskan, kastade mig ut och kryssade mellan vattenpölarna till bussen. Det blev spinning och styrketräning på gymmet istället. Hmmm... Lika bra det kanske. Har känningar i vaden och låter den vila tills imorgon. Om man tänker efter vore det ganska korkat att bryta upp skadan igen istället för att låta den läka ifred.

Nåja, får grubbla senare. Nu ska jag baka klart mina våldsamt nyttiga brödbullar (recept kommer om de är goda!) lägga på ansiktet och sedan åka in till stan. Där väntar världens bästa cissi! Vet redan nu att jag inte kommer vara i tid. Denna tidsoptimism överger mig aldrig! (finns det hjälp för sånt månne tro?) Ska försöka muta henne med Mosebacke!
Ha det gott, my darlins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback