en pratmissbrukares bekännelser

Jag kvalar enkelt in i kategorien "tjejer som snackar mycket". Men frågan är om min syster inte är en resa värre... Träffade henne för första gången sedan bröllopet. The big ämne var resan till Thailand. (i hennes andningspauser babblade jag om Mallis...) De hade solat, rest runt och bara haft det bra. Hon var lite bitter över att hon inte hittat några snygga jeans. "thailändskorna är ju hur små som helst! När jag kom in i en affär skakade på huvudet och påståd att det inte fanns några elephat sizes...."
"Bah!"

Det fanns andra saker att ta med sig hem som väskor, skor, linnen... Eftersom jag är favoritsystern hade hon med sig en påse med presenter! Bland annat en lysnade grön t- shirt, flip flops och en liten, liten elefant!
Jag älskar Starbucks och syster köpte hem en cookie! (sötnosen där...) Jag hoppas verkligen att det finns en grupp på Facebook som kräver Starbucks till Sverige! (om inte annat får jag skapa en!)

Vi fortsatte att prata i munnen, fyllde i varandras meningar och betedde oss som vi aldrig skulle få säga ett ord till efter vi sagt hej då. Trots flitigt pratmissbruk från oss båda tror jag att vi tillslut hamnade på samma antal ord. (det borde nästan finnas ordräknare, precis som det finns stegräknare. Någon marknad på det?)

Vi traskade även in i några butiker. Och jag som aldrig får för många linnen hittade ett från G-Star. Naturligtvis vill ni veta hur det ser ut. Idag står lyckan bi... Vassego! Poserna bjuder jag helt gratis på ;)
























Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ni babbelmajor... nå, vem pratade egentligen mest första gången jag träffade er? ;)



Fint linne o fin tröja! Kramar

Postat av: ruth

elin: nä men, vad är det du säger!! Lovar att det var ewa som pratade mest. (det gör hon alltid)

2008-06-28 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback