systers träning

supersnabbt inlägg: Jag kom iväg precis som jag skulle till inredningsmässan igår. Det var oändligt mycket större än jag trodde! Det lutar förmodligen att jag åker dit en sväng imorgon med för att fota lite mer åt tidningen.
På vägen träffade jag allra käraste syster. Jag tror det var tre veckor sist vi träffades. Fasanfullt... Det borde inte vara tillåtet att råkas så sällan. Hon har uttryckt ett önskemål om att vara med på ett av
Tess spinningpass. Sagt och gjort; jag drog med henne. Insåg när vi satt oss på cyklarna att hon kanske ville veta vad för pass vi skulle vara med på. "ajaaaa... spännande.... hmmmmm" blev hennes reaktion när jag berättade att det var 55 minuter och Tour de France. Haaa, stackarn kämpade för allt hon ägde och hade. Jag väste till henne med jämna mellanrum att öka belastningen och slappna av i axlarna. Jag är så stolt, hon klarade sig alldeles utmärkt! (vi omnämndes dessutom som "söta tvillingarna" i Tessans blogg!)  Överlycklig över att syster gjorde mig sällskap drog jag henne vidare ut i gymmet. För min del var det dags att fokusera på ryggen och syster fick glatt göra allt jag gjorde. Det var så roligt att få peppa henne, berömma och mana att göra ytterligare en repetition. Hon kämpade väl och lär få fin träningsvärk! (som vi sa; en dag utan träningsvärk är en dag till spillo)

Nu är det snart dags att ta helg. Jag kommer köra lätt styrka och löpning imorgon. Känns som en bra laddning för milen på söndag. Du kommer väl och hejjar på värsta laget Spark i baken?

Kommentarer
Postat av: JoHo

Mysigt att träna med systra di! Vet inte hur ofta hon tränar själv men jag misstänker att du körde slut på henne ;)



Om jag hinner på vägen hem från mitt släktfestande på söndag ska jag komma ut och heja när ni springer - vore kul att spana på er (som jag tycker jag känner lite i smyg) IRL :)



LYCKA TILL! :D

Postat av: ruth

JoHo: Vi tränar alldeles för sällan tillsmammans! Men hon blev ganska slut; jag har ett bra försprång men hon kommer allt närmare! (börjar bli ruggit snabb i spåret. Antar att det ligger i generna...)

2008-09-01 @ 11:34:37
Postat av: ruth

JoHo: Vi tränar alldeles för sällan tillsmammans! Men hon blev ganska slut; jag har ett bra försprång men hon kommer allt närmare! (börjar bli ruggit snabb i spåret. Antar att det ligger i generna...)

2008-09-01 @ 11:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback