nästan skjuter ingen hare

Oh yeah! I morse under PT-timmen klararde jag nästan, nästan att göra egna chins! Har innan kört i smithmaskin med en hjälpvikt på ca 15 kg. Nu ville Jo se hur det skulle gå med ett vanligt chinsräcke i taket. Med aning push från henne kom jag upp i tio stycken. Snart, sa hon, snart går det utan någon som helst hjälp! Känns hur skoj som helst, hade aldrig någonsin trott att det var möjligt. Nu gäller det bara att träna, nöta in tekniken och försöka igen till det går! Haha, snart ser jag väl ut som värsta biffen!

Om en stund är dags att göra ett krafttag i att hitta Klänningen till bröllopet. Från början hade de grönt och rosa som temafärger, men grönt trillade bort under vägen och ersattes med vit. Hmm... undrar hur det här ska gå. Vit klänning faller bort av ganska naturliga skäl. Jag har å andra sidan inte så mycket lust att strutta omkring i rosa hela dagen heller. Hoppas hon är öppen för andra färgförslag...
Btw, vad hände med det vackra vårvädret? Regnet droppar sorgset från bläcksvarta tak och ser till att de allra flesta ser ut som dränkta ponnysar. Är det något jag inte vill ha igen så är det förra sommarens översvämningar. Kom igen, nu håller vi tummarna för sol, ljumma vindar och brunbrända ryggar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad roligt att det gick så bra med chinsen... Tycker också attd et är nått som känns helt omöjligt att köra vanliga såna.

Postat av: ruth

johanna: Visst känns det som ett omöjligt projekt! Men snart så... *peppar peppar*

2008-04-09 @ 09:12:13
URL: http://ruth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback