måndag, finally!

Varje morgon har vi morgonmöte på redaktionen. Material för morgondagens tidning gås igenom och uppgifter delas ut. Imorse såg ganska många slitna och trötta ut, mig själv inräknad. Det har varit fullt ös för oss allra flesta och flertalet kände att ett par timmar till i bingen inte hade skadat. Trots att det är så här varje måndag, gillar jag den här dagen! (klämde käckt till med ”äntligen måndag” som topic på min MSN!) Det är nu man har chans att starta om, göra om och göra rätt, ta sig i kragen och sträcka på ryggen. Allt som fallerade förra veckan kan rättas till denna! Ah, äntligen måndag!
Nu ska jag sätta igång med veckans jobb lite mer rejält. Det kommer bli bra, det här! Hoppas du haft en bra förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken härlig och proffsig bild på dig pinglan! :D

Postat av: ruth

jag hittade den på ett av minneskorten idag! Lite nyfiken på vem som har fotat mig! Men det blev bra!

2008-10-20 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback