inför schlager

Jag halvligger i soffan och kollar på Antikrundan. Det är till min förvåning riktigt trevligt! Alla dessa gamla saker som är värda så mycket, borde nästan ta en runda på olika auktioner i sommar för att få tag i någon dyrgrip.

Ska snart börja göra mig iordning inför kvällens stora händelse; Schlager! Jag är väldigt förvånad över mig själv. Ja, att jag inte nämnt ett ord om denna underbara företeelse. Jag är schlager. Älskar glamouren, glittret och musiken. Det roligaste är när man kommer samman ett helt gäng och bara umgås. Diskuterar livligt kläderna, frisyrerna och showen. Var Luuk bra ikväll, skrattade man hejdlöst åt Björn och gick verkligen de rätta låtarna till Globen.

Men det är om ett par timmar. Först väntar Så ska det låta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback