rak i ryggen

Jag är ofta stolt och glad över mina vänner. Alla är riktigt bra människor som drar sitt strå för att göra världen till en bättre plats. Men ibland sträcker jag extra på mig och vill dela ut rejäla ryggdunkingar, utbrista "bravo!" och skryta extra över att personen är just min vän.
Så känner jag för tillfället. Grabben jag pratar om, jobbade under mig ett år. Vi hade våra duster (vem har inte det...) men jag vågar påstå att vi bägge lärde oss enormt mycket. Att vara chef på mellannivå är inte alltid enkelt, men med viljestarka medarbetare fixar man biffen.

Äh, nog kallpratat. Får jag presentera
Chagge.

Kommentarer
Postat av: sofy

får inte länken att fungera...synd!



glad midsommar!!!

2008-06-19 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback