löparklädd

Eftersom man inte bör ge sig ut på långpass utan något i magen, har jag just ätit frukost. Om någon minut ska jag packa väskan för att åka iväg till Terese. Därifrån blir det en löptur i prattempo runt Djurgården. Jag tror att vi kommer skrapa ihop  ca 13 km. Och jag vet att jag har bra förutsättningar idag! Vilade igår, ätit en bra inför-frukost och ska klä ut mig till löpare. Ser jag ut som en äkta löpare, då presterar jag bättre! Låter det konstigt, inte då! Testa själv nästa gång så mycket bättre (och hur självförtroendet ökar) när man faktiskt ser ut som man vet vad man sysslar med!
Jag har ingen fin bild på hur jag ser ut just nu, i höstmundering och allt. Därför visar jag en bild från i maj när jag och Jane sprang Riddarfjärden runt, ett lopp anordnat av Rix FM.
(kuriosa; 7.5 km- 28 min)

Kommentarer
Postat av: Jane

Helt rätt! Klart att det går lättare med självförtroende i ryggen! :)

Postat av: Elin

Oj, vilken tid!! Jag är imponerad :)

2008-11-15 @ 14:28:37
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: ruth

jane: jopps, det behövs ibland!



elin: gymmmans!

2008-11-19 @ 07:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback