misstänkt

Syster yster är inte bara sjuksköterska. Hon är väldigt praktisk att använda sig av när man vill veta vad olika medicinska saker betyder. Som vilka prover de tog på vårdcentralen i fredags. (ja, hon var också nyfiken!) Jag läste upp bokstavskombinationerna och hon berättade glatt vad de betydde. Vid ett prov tvekade hon och lät hon lite förvånad. "Vet du om att de dopingtestar dig?"  Jag började gapskratta! Vart får de allt i från? Eftersom testet togs måste det betyda att jag ser tränad ut. Men absolut inte i den grad att läkaren har belägg att misstänka doping! Vore det inte enklare för henne att fråga om jag kosttillskott eller något i den stilen. Nu är undran; ska jag ta illa upp eller bli smått smickrad?

Kommentarer
Postat av: Jane

Oj, det där låter ju lite suspekt.. :P Som du sade, varför inte bara fråga?! :)

Postat av: Elin

Hahaha, men ruth!! doping?! trodde jag inte om dig...

hur gick testerna?

2008-03-02 @ 21:41:14
URL: http://eerdal.blogg.se
Postat av: ruth

jane: ja, det undrar jag med! Doping, jag. Ha! (du kommer märka när vi cs att jag knappast kan tävla med muskelbergen)

Elin: Nä, det trodde inte jag heller :0 Vet inte än hur testerna artade sig. Får väl nåt samtal i veckan om nåt är alarmerande fel.

2008-03-03 @ 13:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback