ännu ett inlägg om bröllopet... sista, lovar!

Fick ett mail imorse och kände att jag var tvungen att låta er ta del av det!
(Och detta inlägg blir det absolut sista om systers bröllop. (Cross my heart, hope to die, stick a needle in my eye) Inte ett enda ljud (bokstav) till!)

...beträffande systers bröllop så gick jag in på din blogg, eftersom jag är en nyfiken natur. Blev nästan orolig när jag såg ett kort: har träffat din syster en gång och då tyckte jag inte ni var så där hårresande lika, men vad såg jag på bilden om inte en brudklädd Ruth? Funderade förskräckt på om Syster Dyster bundit Syster Yster och slängt ner henne i en mörk fängelsehåla och själv gjort entré i huvudrollen. MEN så såg jag till min lättnad någon som såg likadan ut, men i rosa och då började jag åter andas.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hahaha, ja ruth det bär mig emot men; vad är det jag har sagt??? det är ingen ide att hålla på och hävda sina olikheter hela tiden. särskilt inte när det blir så uppenbart för den stora massan att man faktiskt är "lika som bär" :-) Hörde att du haft en toppenresa, kul!

Kramar från oss!

2008-06-16 @ 10:06:53
Postat av: ruth

marcus: Ja, jo, det är väl så. Jag tycker inte att vi är så våldsamt lika, men alla andra verkar anse det! Vi hade en kanonresa!! kramar till er

Postat av: sofy

Hi, hi. Ja, så tyckte jag med, men tycker inte att i varit vansinnigt lika på andra bilder. Kanske väljer också du att publicera de när ni inte ser lika ut, eller så ser du inte ens sånt längre?! Hm, svårt. Skönt att resan var kanon!!!



Kram

2008-06-16 @ 22:02:06
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: sofy

...förresten! I morgon tränar teamet backintervaller. Långa sådana. Jag stod med springtights på i eftermiddags men tog av dem eftersom jag kom på detta fakum. De där intervallerna ska jag springa i morgon, men jag har ju inte betalt. Det har väl inte du geller. Vad gör rutan i morgon kväll vid nitton-tiden? Eller tidigare, eller senare?! Jag vet en grymt bra backe i hagaparken, inte alls långt bort. Ska du hänga på??!!

2008-06-16 @ 22:04:13
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: sofy

Kanon Rutan!

Ring, sms:a eller maila!



Gick förbi backen idag nyss på morgonpromenaden...huvva, den ser grym och mäktig ut, men vi är väl minst lika grymma!!??

Tjoho!!!

2008-06-17 @ 08:34:51
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback