får väl stanna hemma då

Neeeej!! Det blir inget New York i höst! Vi- jag, syster yster och en massa sköna brudar- skulle ha gjort stan osäker i november. Julhandlat och festat och njutit av att komma från tråk- Sverige för en liten tid. Nu ska vi inte ta upp petitesser med att jag faktiskt trivs bra i landet och allt sådant. Men Stockholm en kulen novemnerdag är inte mycket att hänga i julgranen. Får se om jag får tag i något att lägga under julgranen i år. Just så gnällde jag för syster yster när hon ringde Eller var det jag... luddigt minne runt kvart i fyra då jag på en och samma gång förberedde två intervjuer och kollade konstant på klockan för att inte missa bloggminglet. I alla fall. Jag gnölade om att inte ha någonstans att julhandla. "Ditt fleppo" skällde syster. "Du har ju landets största shoppingutbud framför dina 37-or. Något ska du väl ändå hitta på att köpa till mig?" Hmm... mja... kanske det. Om saker och ting vill sig väl.

Nope. Nu har jag en intervju att skriva rent. Ni som är inom frikyrkosvängen vet nog vem den här
snubben är. Lissen and enjoy. I morgon är det äntligen dags för årets bokmässa! Jopp, ni har absolut rätt; jag tar med mig datorn och bloggar därifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med new york-planerna :( Men du får åka på bokmässa iaf! Det är alltid ngt :D kolla lite åt mig också. Kram

Postat av: JoHo

Åh, SYND med NY!? :(



Men jag kommer ner och joinar dig på bokmässan ju! Fast inte förrens på lördag morgon... men vi håller lite kontakt och ses där, ok? Enjoy! :)

2008-09-23 @ 22:42:41
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback