tummen upp och tummen ner

Jag ska till bok- och biblioteksmässan i Göteborg! Inser ni exakt hur stort det här är? Om bokrean i februari är julafton, är detta Askungens bal på slottet! Intervjua intressanta författare, gå på spännande seminarier och vandra runt bland alla böcker och insupa litteraturen. Det här är snudd på himelriket.

Men

Det är sista helgen i september. Precis; samma helg som Lidingö tjejlopp. Hade hoppats på att kunna ta ett aptidigt tåg/flyg/bil hem till Stockholm för att hinna till starten. Men flera av seminarierna är förlagda på söndagen som jag helt enkelt måste vara med på. Dessutom vill jag inte missa avslutningsgalejet. Jag missar loppet. Jag kan inte vara med på första anhalten i min tjejklassiker. Vad sjutton ska jag nu göra av min anmälan?












Kommentarer
Postat av: Mela

Åh, vad roligt med bokmässan!!!! Jag vill också!



(Lidingöloppet brukar vara snälla och låta en flytta fram anmälan till nästa år. Skyll på knät eller nåt!)

2008-09-10 @ 16:13:49
Postat av: Malin

Har fått tag i en dator här på sjukhuset! Så nu kan jag kommunicera igen :) vad kul med bokmässan, blir riktigt avis... jag tycker ju personligen att det smäller BRA ,mycket högre än att springa, men det är ju jag det ;) du har väl förresten inte glömt att sträcka på ryggen idag sweetie??

Love you!!

2008-09-10 @ 16:39:21
Postat av: Ingela

ååååhhh, nu gav du mig lite inspiration...tror för 17 att jag också ska åka!!=) kram hoppas allt är toppen

Postat av: Elin

Bokmässan är jättekul!! Nu blir jag avis minsann :) vill också! Kram!

2008-09-10 @ 18:20:31
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Terese Alvén

Varför händer alltid allt kul samtidigt??? Jag har ofta samma problem!

2008-09-10 @ 20:17:00
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: JoHo

Men iiiiihhh... vad SKOJ! Klart vi ska hänga där! :D Jag ser SÅ fram emot det - men kände PRECIS som du. Varför måste det krocka med just LIDINGÖ TJEJLOPP??? Som jag hade tänkt springa. (fast jag upptäckte att datumen krockade redan i början av sommaren så jag anmälde mig inte) Men jag gör som du = startar tjejklassikern i februari... det blir ju bra det MED ;)

2008-09-11 @ 17:03:53
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: ruth

ingela: Ja, snälla ingela kom! :D



elin: haaa, det ska bli så roligt att åka!!! Jiii...



Terese: Ja, eller hur! Det finns trots allt 52 helger på ett år, varför kan roligheterna inte sprida ut sig?



JoHo: Yeah, vi kommer få så skoj! Det verkar som om vi får sällskapa under tjejklassikern under nästa år!

2008-09-12 @ 09:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback