snaaaart på väg

En sista hälsning till er innan vi drar kosan mot andra sidan kusten! Det här känns så stort, så roligt och så nervöst... Tur att jag inte är ensam. Jag noterade igår att hotellet har gym och har packat ner ett par vändor med träningskläder. (Klart att jag måste hålla igång, även om det förmodligen blir jobb twentyfour seven) Ser fram emot en massa intressanta seminarier, kultförklarade författarmöten och massvis med nya böcker!
Nu är det skriv-skriv-skriv-skriv (läs; två artiklar plus ett par notiser) innan vi åker.
JoHo, dig räknar jag kallt med att träffa, ok? Är det någon mer som kommer spendera några dagar på mässan, let me know!

Kommentarer
Postat av: JoHo

Jag räknar med att träffa dig också ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback