frostig morgon

Minusgrader och rimfrost matchar inte alls min outfit idag. Eller rättade sagt, det går inte alls ihop med min världsbild. Jag är verkligen ingen vintermänniska, avskyr när det är kallt och huttrar bara av tanken att ge mig utanför tempererade väggar. (helst av allt skulle jag vilja ligga hopkurad på golv med golvvärme. Alternativt inbäddad i en dunjacka) Därför skulle jag mer än gärna bege mig till sydligare breddgrader för att tina upp en sväng.
Nåja, nu räcker det. Inget mer gnäll över den ankommande istiden. Det finns faktiskt fördelar med en isande oktobermorgon. Sol bland färgglatt lövverk är sannerligen inte det sämsta. Och de kombinerat med roliga saker på desken är rent av strålande. Vad sägs om ett temanummer med resor samt ett annat om träning- kost- hälsa- skönhet? Aja, visst låter det helt fantastiskt! För att inte gå upp mig helt i det blå, varvar jag med ett svar på en debattartikel och reder ut vad som är ditt och datt i ett hett nyhetsämne.
Se nu till att få en fenomenal förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback