ingen träning ikväll

Tog mitt förnuft till fånga och ställde in joggingturen med allra käraste C ikväll. Insåg att det inte kommer gå bra, inte någonstans. Argh... En kompis frågade om hon skulle svära lite åt mig. Haha, vad svarar man på det? (Jag brukar mycket, mycket sällan svära. När det ibland trillar fram ett sådant ord låter det bara väldigt konstigt!) Men nu blir jag helt rådvill. Jag som alltid brukar träna på kvällarna, hur gör jag nu med mellanmål. Behövs det fortfarande trots att ingen fysisk aktivitet ska ske? Eller ska jag hoppa kvällsmålet. Oh man, jag är inte alls bra på det här. Vad jag vet ,är att det blir mer jobb nu. Kanske bra att jag inte ska träna, hinner ju egentligen inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att du har tagit ett klokt beslut. Och angående det där med att svära.. Det är inget att eftersträva. Själv svär jag (som du säkert märkt) väldigt mycket och jag tycker själv att det låter jättetöntigt och tafatt. Men det är så svårt att sluta när man har det djupt rotat från barndomen med en supersvärande (men likväl underbar!!) pappa.. :P Jag har verkligen försökt flera gånger, men det är så himla svårt! Kan du inte nypa mig varje gång jag svär hädanefter? :)

Postat av: Jane

PS. Jag kommer att vara gul & blå efter endast en morgons träning med dig isf... :-S

2008-05-26 @ 19:43:11
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag var förresten på ica efter jobbet idag.. Jag tänkte på dig när jag gick förbi aloeruben och köpte med mig en, så om du vill ha en tub kan du få den i morgon till det facila priset av 89 kronor! :) Om du inte vill ha den är det ingen fara på taket, då behåller jag den själv (den går SÄKERT åt)! Kram sötis!

2008-05-26 @ 20:37:20
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Mela

Mitt bästa tips: ät om du är hungrig, låt bli om du inte är det. Känn efter! ;)

2008-05-27 @ 10:07:00
Postat av: ruth

Jane: Kan tänka det ja, att det är bra att inte svära så mycket. Ställer mer än gärna upp och nyps en morgon. Må ha små händer, men de är starka! (eller kanske inte riktigt ännu, men jobbar på det!) TACK för rubben, den är värd sin vikt i guld (om man säljer det i pund)



Mela: Thnx, ska känna efter allt vad jag orkar. Men tycker likväl det är knepigt att veta NÄR man är hungrig.

2008-05-27 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback