nu måste det bli bättre!

Tack alla för era kommentarer! Ni uppmuntrar mig utan dess like, thnx! Det kändes som ett lyft att få komma till kyrkan igår. Underbara människor och ett bra möte. Efteråt strosade stora gänget mot Vasaparken. Solen strålande, boulekloten kastades och lunchen avnjöts. Märkligt hur länge man kan sitta uppflugen på en stenmur och bara vara... Fick även lite färg på min annars bleka lekamen! (Nu behövs det inte så mycket brun- utan- sol)

Knäet gjorde så ont att jag nästan tuggade sönder kinden. De korta minutrarna ner till pendeln tog rekordlång tid. Från kyrkan till parken var inte tårarna långt borta. Bror trodde på överansträning, syster chansade på en trasig menisk. Nån annan på ett muskelfäste som fått sig en törn. Jag vill bara att det ska gå över.
Tur nog känns det bättre idag, fattas annat när jag hållit mig lugn i ett helt dygn! Men det är så himla olägligt, nu när jag börjar nagga tiden på milen... Styrketräningen har även den gått  riktigt bra. Nu går inte att få full utdelning med ett knä som inte vill vara med och leka. Körde ändå en timma på Zenit imorse. Enligt schemat var det dags för en rejäl benträning, inte en chans! Tänkte om och förvandade det till överkropp istället. Gick sådär, kände mig omotiverad och trött. Kunde inte göra mina favoriter då de kräver att  man får stöd av underkroppen. Rackans, skulle behövt pepping av snygga Jane!
Nu hoppas jag att både smalbenet och käet blir bättre. Riktigt snart, har inte tid med sådant här!!

Kommentarer
Postat av: ingela

söta söta du, usch det gör ont imig, du om ngn förtjänar inte detta!!! Hoppas allt blir bättre snart! OM du vill kan jag komma och köra runt dig i en rullstol så benet får vila;) kraaaam

Postat av: Sofy

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ!!!! illa illa illa. Kram

2008-05-26 @ 14:23:05
URL: http://www.fialuttalej.blogspot.com
Postat av: Andréa

Usch! Låter inte bra! Kanske är bäst att vila och se om det blir bättre? Kan ju vara nån överansträngning.. Eller nåt annat som inte mår bra av belastning. Stackare, jag lider med dig!

2008-05-26 @ 15:14:30
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: Jane

:( Jag hoppas att det bara är ett tillfälligt spratt som din lilla kropp spelar dig!!

2008-05-26 @ 15:58:02
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: ruth

ingela: det är bara att komma hit :D



Sofy: kunde inte sagt det mycket bättre själv...



andréa: hoppas att det bara är överansträning!



jane: ja gillar inte alls sånna här spratt, de ska ju vara roliga juh!!



KRAM till er alla

2008-05-26 @ 18:09:13
Postat av: cizzi

usch och fy. hoppas verkligen att det reder ut sig snart! skickar lite kramar tills dess =)

2008-05-26 @ 18:59:52
URL: http://minklagomur.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback