utmanad

Hoppsan hejsan, här har man gått och blivit utmanad också! Brukar aldrig nappa på sånt här. (Inte heller på mailen när man får Hur-bra-känner-vi-varandra-egentligen-mail.) Men eftersom snygga Jane skickade ut den, kan jag naturligtvis inte neka!

Ok, ready, steady go...

3 namn jag går under: Ruthie, Ruthan, syster yster

3 saker som skrämmer mig: Mörker, att bli lämnad ensam kvar, att jag bara blir äldre och äldre och tillsist står jag där medelålders och undrar vart livet tog vägen.

3 saker jag har på mig: Jeans- Acne, t-shirt - WE, mystofflor - Hemtex.

3 sanningar: Jag hade konstat hemlängtan första sommaren på annan ort, innerst inne tycker jag George Clooney är riktigt het (men kommer aldrig erkänna det högt!) Visa mig en serieruta ur Lucky Luke eller Tintin och jag säger ur vilket album den kommer från och repliken i nästkommande ruta.

3 saker jag verkligen vill ha: Om man tänker efter en stund är det väldigt mycket som ploppar upp i huvudet. Toppar gör en lägenhet inne i stan, vältränad och sund kropp och en massa roliga frilansuppdrag som handlar om allt från träning, glassprovning, mode till utlandsresor!


3 bloggar jag utmanar:
 Känn er träffade...  
Terese, Sofia , Elin


Kommentarer
Postat av: Elin

åh, hjälp...det här måste jag tänka på...

Postat av: Jane

:D



Ses i morgon pinglan!

2008-05-29 @ 22:08:45
URL: http://felicitass.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback