the sunny side up

Ah, wow vilken härlig morgon! Det var nästan fullt på spinningen och Terese hade gjort om programmet lite. Dessutom överraskade hon med en liten present; sportdryck. Trevligt! Något annat som är bra, är att mitt knä börjar bete sig som folk igen. Hade lite känningar under cyklingen men inte alls farligt. Har kommit på att bara jag inte vrider i nån konstig vinkel eller sitter på samma sätt för länge, går det ok. Känner mig lite småstressad och vill att ben och knän ska blir bra nu på en gång. Ska ju springa Riddarfjärden runt på fredag. Kom med du också så kör vi ett bloggarlag!!!  Snygga Jane kom tyvärr inte och gjorde mig sällskap. Fick trots allt äran att möta upp henne på centralen iallafall. Ängeln hade skaffat en tup Aloe Vera rubber åt mig. Det kändes nästan som en skum uppgörelse när vi bytte sedlar mot liniment...

Ahah, kaffe. NU! Sen lockar några ärenden på stan. Det gäller att välja rätt sida av trottoaren, the sunny side up för att uttrycka sig nästan rätt. Nu vet jag att det har med stekta ägg att göra. (en tjej på min gymnasieskola hade sådana ögon!) Trots det har det ordet "sol" i sig och allt som har med det att göra låter väldigt trevligt. Njut i den, ni som har möjlighet att sitta ute.


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag tycker att det är ett trevligt uttryckt, oavsett om det handlar om ägg eller inte! :)



Jag har bestämt mig för att haka på Riddarfjärden Runt på fredag! :D Jag skyfflar om lite i programmet och tar min medeldistans då i stället, alltid kul med sällskap! :D

Postat av: ruth

jane: Yeah, hurra!!! Gu, vad glad jag blir! Vi bestämmer på torsdag vart vi cs nånstans!

2008-05-27 @ 13:53:27
Postat av: cizzi

vad synd att jag inte bor i närheten =(

2008-05-27 @ 16:23:10
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: ruth

cizzi: kom hit då, min soffa är hur bekväm som helst!

2008-05-27 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback