soldyrkaren på bild

Jag vet att jag allt som oftast hissar solen och dissar molnen. Det är bara att acceptera, jag har varit soldyrkare sedan tidigt åttiotal. Varmt, skönt och härligt... Kan man annat än att älska det?  Desstutom bjuder jag på ett litet bevis att jag inte är helt främmande för sport och träning heller. Redan i späd ålder ägnade jag mig åt bland annat krocket...





















Nej, jag är inte säker på om det är jag på bebisfotot. Inte heller vem av kopiorna i solstolarna som kan tänkas vara jag. Jag hoppas att det är jag i farfars famn, men helt hundra är omöjligt att veta.

Kommentarer
Postat av: Jane

Sweetiepie!!



Det var så himla tomt utan dig på gymmet i morse..!

Postat av: ruthie

jane: Var du där alldeles själv och slet? Var hemma och jobbade istället. (tänk vad jobbet hindrar god träning :P)

2008-05-21 @ 15:52:50
Postat av: Jane

Nja.. Inte helt själv faktiskt, men sällskapet var inte så trevligt. De första 15 minuterna hade jag sällskap av en osocial sunkkille med hörlurar i öronen som pustade, stånkade, fräste, grymtade och gjorde väldigt lustiga miner när han körde bla tricepspress.



Jag tror att jag hade föredragit total ensamhet framför hans sällskap!



Det är bra att du inte var på gymmet idag, du behöver lite påtvingad vila stumpan! ;)

2008-05-21 @ 16:35:13
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Elin

så egentligen skulle man kunna säga att det är Ewa som är den sportiga på kortet?? ;)

2008-05-21 @ 17:40:32
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: ruthie

jane: ouch, sånna tycker vi inte om! Jag gör dig sällskap imorrn, pinglan! (känns som om lite vila faktiskt behövs...)



elin: Haha, så kan man oxå tolka det hela! Men lova att du inte kommer att säga det. Ever.

2008-05-21 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback