nya fynd

Med jackan över axlarna slank jag ner till på stan. Skämdes inte så lite över bära ett träningslinne. Inte nog att det stod Better Bodies tryckt över hela bröstet, det var heller inte superfräsht.. I alla fall. Gick ett varv på Indiska och hittade jättemånga fina klänningar. Men det funkar inte alls till ett par adidas, som jag dagen till ära dragit på mig. Färden gick vidare mot MQ där jag först inte hittade ett dugg. Samlade tankarna och tittade lite till. Och där på en galge hänge en supersöt blus feminin skjorta (oh, vad jag hatar ordet blus. Det låter så... så... damigt!) Det fick det bli! Betalade och bytte från otäckt till snyggt. Voliá. (En av killarna som jobbade i butiken utbrast: Vad snygg du blev i den där!)

Nu är det snart dags för lunch. Därefter ska håret toppas och slingas. Sedan är det helg.
Full fart mot ledigheten.
Sova (nästan) länge och vara utomhus.
Tror ni vet vad jag menar...

Lycka till ni som ska springa maran. Ni är hjältar, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Jane

Snyggt!! :D



Och igen, TACK för i morse! :D

Postat av: maria

Väligt snygg!

2008-05-30 @ 14:12:51
URL: http://traningsvarkstan.blogspot.com
Postat av: ruth

Åh, tack! Vad snälla ni är :D

2008-05-30 @ 19:00:47
Postat av: Nyfiken....

En liten fråga bara... är du singel? :)

2008-06-01 @ 20:08:22
Postat av: ruth

nyfiken: Det beror helt å fullt på vem som frågar ;)

2008-06-02 @ 06:44:54
Postat av: Nyfiken igen...

Om det är någon som tycker att du verkar vara en trevlig prick... Skulle det vara en början?? :) Har du kanske någon om-någon-blir-nyfiken-på-mej-mail-adress??

2008-06-02 @ 19:51:15
Postat av: ruth

nån som tycker ja verkar va en trevlig prick. Hmm... det låter inte helt illa ;) Släng iväg ett mail till ruth[email protected]

2008-06-03 @ 12:35:09
Postat av: Han som har mailat...

Mailade till ruth[email protected] hoppas det blev rätt.. :)

2008-06-03 @ 22:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback