mitt i ensamheten

Sitter just nu i systers lägenhet söder om stan. Den är min i hela fyra dagar! Känns helt otroligt, fantastiskt, underbart skönt att bara få vara jag några dagar. Missförstå mig rätt nu, jag tycker verkligen om grabbarna jag delar kök med. Men med jämna mellanrum vill jag låsa in mig på rummet och stanna kvar där. Bara jag, ensamheten och tystnaden. Därför har jag passat på att tillbringa lite tid med mina egna tankar, åtminstone ikväll!

Första halvan av dagen tillbringades annars på gymmet. Det blev en timme intensiv SatsCore Puls samt styrketräning. Jag följer just nu Pauline Nordins program som fanns med i senaste Fitness Magazine. Tycker det är helt ok, men var har triceps tagit vägen? Även om det stod i artikeln att man inte skulle mecka med övningarna, strunta i dem eller byta ut dem- har jag gjort precis det. Lagt till några set biceps, triceps, mage och rygg. Bytt ut en axelövning mot en annan samt förlängt cardion. Nu- rackans- ska bikiniform uppnås! (eller bröllopsform, om man nu vill använda det ordet istället)

Nope. Ensamheten kallar.
 Den och Pepsi Max.
Sov gott, my darlins.

Vi ses på Blogger Boot Camp på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback