i kortaste laget

Rackans vad snabbt den intervjun gick! På 18 minuter hade han kommit, stjälpt i sig en kopp kaffe och där efter rusat i väg till nästa uppdrag. Hann ställa ungefär hälften av frågorna... Hoppsan, artiklen blir inte alls vad jag tänkt mig. Jag vet inte hur det är med andra journalister, men jag har alltid en bild klar i huvudet är när jag kommer till en intervju. Vet hur jag ska bygga upp den och anar svaren på frågorna. Här hade jag inte ett enda rätt! På ett sätt är det bara nyttigt för mig att kasta om tankar och meningar, det är då jag utvecklas. Men för tillfället skaver det smått i mig... (Blir oerhört tacksam om ett tag)

För att kasta mig hejdlöst till nästa sak. Idag har min vän Malins man blivit "stor". Efter flera års slit med läkarstudier har han äntligen fått sin examen och sin legitimation. Han gjorde sista AT-dagen igår och klarade provet idag. Grattis Markus! Nu kan du med sanning och allt sådant där titulera dig som läkare!

Nä, har blir det inga barn gjorda. Make up och snygga kläder på bums. Här ska F´s nya bostad firas in så det smäller om det!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack Ruth! Ja jag gissade att hon hade skvallrat...;-) Men du "stor" har jag varit länge, i minst tio år om jag får säga det själv... hoppas du får/har en kanonbra helg! Nu ska jag ta hand om mina småttingar, tillbaka i verkligheten :-)

Kram kram

Ps: jag stavar förresten med c ;-)

2008-05-10 @ 11:26:14
Postat av: "Pain"

Halloj!

Vad spännande grejer du får göra=)

Postat av: ruth

marcus:haha, det stämmer det du säger. Stor har du varit länge!Ska försöka komma ihåg att du stavar med c nästa gång!



Pain: oh, ja. Vissa saker är jätteintressanta!

2008-05-11 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback