glammig spinning

Jag har just kommit hem från världens bästa uppladdning för ikväll; schlagerspinning! Det var en härlig mix av nya och gamla låtar. Det blev 55 intensiva minuter på högtryck!  Instruktören såg ut som hämtad från flashdance i en färgsprakande topp och glammig make up. Jag kände mig nästan hög på glädje och spinningeufori. Sällskapet bestod av Terese som cyklade för brinnande livet. Har sagt det förr och säger det igen, så mycket roligare det blir med sällskap! Bara det gör att man trycker på lite extra själv.Hade tänkt att köra lite styrka efteråt, men gårdages träning känns precis överallt. Jag trodde inte att träningsvärken skulle bli så total... Haha, men det är väl bra antar jag.
Nu är det ut i trädgården med mellanmål som gäller. Sen, sen blir det glittrande schaler för hela slanten!!!

Kommentarer
Postat av: nadja

ÅÅÅ schlager spinning, det kan jag faktiskt tänka mig, trots att jag inte är jätte förtjust i spinning, men schlager däremot är underbart. Och kombinationen låter faktiskt rolig. Nadja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback