första uppdraget gjort

Stretchingen är gjord x 2. Om inte vaden gjorde ont innan, gör den verkligen det nu! Antar att det ska kännas rejält. Skvalpar långt bak i de små grå att det måste smärta lite för att göra nytta. Behöver jag säga att jag längtar tills dess det inte känns alls?

Hopp. Dags att släcka ner dator och lampor och bege mig härifrån. Idag blir det inga solbrillor på, glömde dem nämligen hos Mr. J igår. Om han inte har sett dem ligger de fortfarande i blomkrukan på balkongen. Det kanske är ett tecken att jag ska köpa nya? Sådana som finns inlåsta i en monter och bara kan beskådas under butikspersonalens stränga blick? (Hmm... låter inte alldeles fel) Något som också måste fyllas på är mitt lager av proteinpulver. Om någon vecka har jag skrapat det sista ur påsen. Har ännu inte bestämt vilken sort jag ska satsa på. Har kört med Star Nutrition ett bra tag, men bror gillar inte det märket. Rådde mig istället att testa On. Problemet är bara att det är ganska mycket dyrare än Star Nutritions Whey- 80. Får prata med nån mer expert på området! Såg att
Susanna blivit helkollrig på nåt i stil med Doublepr peanut/banana som låter hur gott som helst! Nu är inte poängen hur gott på skalan det smakar, utan hur bra återhämtningen och resultatet blir. Trots det är det ingen nackdel om mojset blir drickbart. (Ni som testat; omdöme tack) Åh, vad svårt!

Very well. Hoppas ni får en underbar kväll. Själv ska jag hela vägen till Lilla Essingen och träffa några kompisar. Blir med all säkerhet mycket trevligt. (Men... hör hur vuxen jag låter! Trevligt, vad är det för ord att använda i sammanhanget?)

Kommentarer
Postat av: Mela

Åh, det pulvret ÄR bra. Fast jag föredrar verkligen smaken Double chocolate... Annars är Dahlblads också bra, de har olika sorter, men triple whey ifall du ska använda det efter träning.

2008-05-29 @ 10:11:36
Postat av: ruth

man bugar och tackar, mela! Det är ju en djungel där ute..

2008-05-29 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback