dubbelflopp

Ah, vilken flopp det blev på schlagern igår. Runt klockan tio i tolv fick jag nog och gick. När jag kom hem kollades resultatet på text- tv; 18 plats... Jag trodde nog inte att vi skulle vinna, men ändå! NI som vet (typ Terese) måste vi kvala in nästa år med?

Annars sitter jag med tårarna i ögonfransarna. Sprang en ny runda i dag och förutsättningarna var de bästa med sol och nästan ingen vind. Jag strechade vaden och underbenet innan jag begav mig ut. Ändå gjorde det vansinnigt ont! Stannade ett par gånger och drog ut muskeln. Efter åtta kilometer fick det vara nog, då hade dessutom höger knä börjat strejka och gjorde panikont. Linkade hem de två sista i snigelfart och kände mig totalt eländig. Att det kan göra så fruktansvärt ont att springa, jag förstår det inte! Ingenting verkar funka. Varken Voltaren, liniment eller Eeze spray... Hur ska jag kunna få ner tiderna på halvmilen och milen om jag inte kan träna?
Suck.
Känner mig som tidernas största bluff. (snacka om dubbelflopp)
Ska bli skönt att få komma till kyrkan idag och träffa vännerna och höra en bra predikan.

Hoppas iallafall att ni har det bra i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får nog vila nu så att det blir bättre sen...

Postat av: cizzi

vad tråkigt, hoppas att det blir bättre snart. så frustrerande när man har något man strävar efter men blir hindrad av sin egen kropp =(

2008-05-25 @ 11:27:56
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Elin

Du är ingen flopp vännen... men förstår om du blir ledsen. Apropå att kvala in nästa år så måste alla kvala in har jag fått lära mig :) Alla utom de som vann, nya regler. ohhh, duuu.... mina vipsbarn från jkpg ska sjunga i filla... josse kanske är där också =)

2008-05-25 @ 12:07:01
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Terese Alvén

Det blir kval som sagt.



Själv somnade jag ifrån resultaten och bad Glenn väcka mig om det blev spännande mot slutet och om Sverige var med i striden. Behöver jag säga att jag lugnt fick sussa vidare?

2008-05-25 @ 16:37:06
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: JoHo

Åh, vad tråkigt att ditt ben strular! :( Jag lider med dig, du som tränar så mycket och håller dina muskler i trim och form... orättvist att du ska få ont då!



Hoppas att du har haft en underbar söndag och att du känner dig bättre igen! :)

2008-05-25 @ 20:44:07
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Jane

Ja, jag lider med dig sötis. :( Hoppas att du fick stöttning av vännerna och att det kändes bättre efter att du varit i kyrkan. Stor kram

2008-05-25 @ 22:42:51
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Ruth

johanna: Ja, det blir nog löpvila någon dag nu. Suck.



Cizzi: Kunde inte sagt det bättre själv! Dumma kropp som ställer sig ivägen för mig.



Elin: what, Jos i Filla? Å ja som inte såg nåt.



Terese: Det var inget att se, så du kunde lugnt sova vidare.



JoHo: Där får man för att man försöker hålla sig i form. Det känns faktiskt orättvist. Men tack för omtanken :)



Jane: Det kändes bättre efter en solig dag med vännerna! Tack för kramen :)

2008-05-26 @ 14:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback