fåfängligheternas fåfänglighet...

Jag är vansinnigt stolt och glad över min klocka. Den är snygg, sitter grymt bra och gör att jag känner mig smått sofistikerad. Armbandet hasar inte av och ringen sitter även den kvar och glittrar i solen. Trots det plockar jag av dem det första jag gör när jag sätter mig vid tangentbordet. De skaver inte eller är i vägen, det är helt enkelt en knäpp grej jag gör.
Oh no, tänk om det är en tvångtanke? Att jag undermedvetet inte jag jobba om klockan sitter på handleden? Nä, nu åker den på igen. Första dagen med hela baletten på.
Ett ytligt inlägg som detta kräver även "dagens outfit": (Klänning Gina Tricot, jeans Fornarina, skor Vagabond, klocka DKNY, armband Bag Lady, ring Pilgrim)


Kommentarer
Postat av: Anna

Eftersom att jag är lika galen i kläder som i träning gillar jag sånt =)!

Postat av: Johan

kvart i sex? du är galen ;)

2008-05-08 @ 15:25:20
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: nadja

Skumt, mycket skumt, jag tar alltid med av mig min klocka när jag ska skriva på datorn, mystiskt. JAg har dock inget armband så det kan jag inte ta av och min ring är pytteliten så den tänker jag inte på. Tvångstanke....hmmm. Nadja

2008-05-08 @ 16:39:43
URL: http://nadjae.blogg.se/livsstil
Postat av: ruth

anna: Ah, nice! Gillar oxå kläder!! (samt väskor, skor och smycken)



Johan: Nähä, bara morgonpigg :)



Najda: Visst är det konstigt. Varför gör vi det?!

2008-05-09 @ 09:04:13
Postat av: Elin

Haha, jag tar också av mig klockan när jag ska jobba vid datorn :P den är ivägen juh!

2008-05-09 @ 21:47:57
URL: http://eerdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback