Diggilo diggilej alla tittar på mej...

...när jag går i mina nya spinningskor...

Det visade sig att jag känner butsikschefen på Cykloteket! (TACK för vägbeskrivningar och tips om skor!!!) En sån makalös tur, kan man tänka! Bokade snabbt och smidigt in en "personal shopping" med Mr. M. Han plockade fram ett halvt tjog olika modeller i alla möjliga prisklasser. Tillslut kom vi fram till att ett par från Shimano var snyggast, hade bäst passform och mest prisvänligast. Att Mr. M därefter nästan fick mig att investera i ett par blöjbyxor nämner jag inte ens. (jag vägrade komma ut ur provningshytten med dem på...) RIktigt så avancerad på spinningcyklen är jag inte rikigt än. Nu så, rackans vilken träning det kommer att bli. Kan det inte bli tisdag och morgoncykel snart?







Kommentarer
Postat av: Anna

Hihihi... Du hamnar nog snart på nivån "blöjbyxa" :o)!

2008-05-17 @ 10:05:41
Postat av: GymGlam/Caroline Nilsson

Ahaaa! Nu är jag med, det var du som var på pass idag! Roligt!

Postat av: ruth

anna: Oh, no... inte som det känns nu!



Caroline: japps, det var jag det! :)

2008-05-17 @ 18:08:56
Postat av: cizzi

ah, börjar bli dags för mig att köpa nya skor också =)

2008-05-18 @ 13:45:31
URL: http://minklagomur.blogspot.com/
Postat av: Magda

Grattis till bra köp, jättefina skor! :) Kan inte alla få ha en personal shopper som jobbar cykelbutik dregla

2008-05-18 @ 20:13:17
URL: http://magdagad.blogspot.com
Postat av: ruth

cizzi: rekommenderar cykloteket å det värsta. Mr M är toppen när det kommer att välja ut bra skor!



Magda: Åh, man tackar. De är verkligen jättefina och kan knappt vänta tills jag får premiärköra dem!

2008-05-19 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback