beslutet är fattat

Har funderat hit och dit och fram och tillbaka. Vägt fördelar mot nackdelar och tillslut bestämt mig. Det blir ett par spinningskor Istället för en ny period med DN.  Dyftade frågan med Terese under helgen och hon sa att det är en helt annan känsla att köra med riktiga skodon. Jag är ute efter den ultimata effekten från min träning. Den utnyttjas till max och göra nytta i varje fiber. Gör ett par spinngskor att tiden på cyklen blir effektivare kan jag inte ignorera det.
Nu behöver jag din hjälp! Vart hittar jag de mest prisvärda (och snyggaste)?

Kommentarer
Postat av: Andréa

Kul! Jag behöver nya så säg till om du hittar några bra! :)

Postat av: Jane

Ha! Jag köpte nya idag! :D Tar med dem i morgon för att inviga dem, så får du se! :)

2008-05-08 @ 21:57:52
URL: http://felicitastraining.blogspot.com
Postat av: Terese Alvén

Kolla in glorycycles.com, totalcycling.com



Kram!

2008-05-08 @ 21:59:25
URL: http://www.sparkibaken.se
Postat av: Nilla

Jag har mina älsklingar som jag inte kan köpa, Nike spinningskor som finns/fanns på Stadium! MEN dom gör inte spinningskor i storlek 35 gråter

2008-05-09 @ 08:24:37
URL: http://nillastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Mela

Åh, mina är de snyggaste.... :) Svarta Specialized med rosa broderade sömmar (lite som Janes tatuering). De är så fina så jag måste ha ett annat par (i silver, örk) när jag cyklar ute...

2008-05-09 @ 09:12:13
Postat av: ruth

Andrea: tänkte ta mig en rut på lunchen runt i stans butiker och kolla. Jag meddelar om jag hittar några!



jane: Dina var inte bara vrålsnygga, de var sköna oxå!



Terese: Oh, tack! Ska kolla upp på en gång.



Nilla: Stadium får sig ett besök idag!



Mela: Måste se dem!! Vart köpte du nånstans?

2008-05-09 @ 11:00:26
Postat av: maja

hahaha, jag var på väg att skriva en mycket arg kommentar till dig, men hejdade mig tillräckligt länge för att inse mitt misstag.

jag tyckte nämligen du hade skrivit "de prisvärdaste".

hahahahha

2008-05-09 @ 12:46:44
URL: http://sjomajlin.blogg.se/
Postat av: Malin (Vargungen)

Hej!



Ja, jag vill springa tjejmilen! Klart att vi kan fixa det efter helgen :)

2008-05-09 @ 12:54:05
URL: http://motmaran.blogspot.com
Postat av: ruth

maja: Ah du är en ännu värre språkfarcist än vad jag är. Panikskratt! När kommer du till sthlm, btw?



Malin: gryyyymt!

2008-05-09 @ 12:58:38
Postat av: Mela

Åh, min sambo ägde Spinn Cykelsport som låg på Katarina Bangatan förut (nu är det en Sportson), så jag köpte dem då (tillsammans med ungefär hundra cyklar och allehanda cykelnördspryttlar). Mitt bästa tips nu är Cykloteket på Norra Stationsgatan, de har bra sortiment!

2008-05-09 @ 13:41:39
Postat av: ruth

Mela: Tack!!! Då får cykloteket ett besök av mig senare i veckan. Om jag har tur kan jag blinka till mig lite rabatt (precis som jane gjorde...)

2008-05-10 @ 10:48:07
Postat av: maja

jag kommer till stockholm när det är dags för tatto ;)

2008-05-12 @ 19:29:03
URL: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback